יום שלישי, 25 בפברואר 2014

לק משדרג לוק:)

לא יכולה בלי לקיםםם
אצלי לפחות זו באמת מחלה. הכמויות כבר לא הגיוניות ועדיין שאני רואה איזה צבע מגניב שאין לי או איזה גליטר מעניין אני מאמצת בשמחה.
אז הינה כמה מראות הכי יום יומיים ופשוטים אבל עושים לי שמח:)

בלוק הראשון(לפני שהציפורניים נשברו), וההכי טבעי השתמשתי בבסיס וטופ קאוט של חברה בשם perfec לצערי לא ראיתי מוצרים שלהם בארץ, אני רכשתי בבולגריה ואני מאוד מרוצה מהאיכות שלהם. הירקרק משמאל הינו מחזק ציפורניים 3ב1 השקוף הימני הוא טופ מבריק. בנוסף בבסיס הטבעי השתמשתי באסי mademoiselle וזה גוון ורוד בייבי חצי אטם ולשרטוט הפרנץ בלק עם מכחול דק לשירטוט של golden rose בגוון 101.



במראה השני השתמשתי במדבקות. אני מאוהבת במדבקותתת מבחינת האיכות אין על incoco אבל לפעמים יוצא לי לנסות גם מדבקות זולות שלגמרי סבבה, את אלו רכשתי ב5 ש"ח ואני מרוצה מאודד. על המארז רשום nail foils והמספר גוון הוא EV-574B. לרקע השחור השתמשתי בלק שחור של קרליין מס 376 ומעליו בטופ מאט(המעלף) של קיקו מספר 101. בתמונה כבר לא רואים שזה ממש מאט משום שהיא צולמה לאחר יומיים אבל במראה המקורי המאט השתלב מעולה.

בשני המראות הבאים מדובר בלק אדום שאני מאוד מאוד אוהבת אבל בכל זאת המראות הסופיים שונים בהחלט.

בראשון השתמשתי בבסיס של אסי protein base coat, באסי fifth avenue שזה האדום הכי קלאסי שיש, בטופ מאט של קיקו ומעליו יצרתי פרנץ נצנצים עם ביוטיקאר 06. ואלו היו הציפורניים שלי לאווירת הסילבסטר:)




וכאן השתמשתי מחזק הציפורניים של sally hansen ומעליו גייד 336 hot passiom שהוא אדום בורדו יפייפה לפני שהלק מתייבש הנחתי את הקישוטים בעזרת פינצטה(כן כן לא מנקד.. תנסו זה הרבה יותר נוח) ומעליו no chips ahead של אסי שחיבר בינהם. 





בלוק האחרון השתמשתי בסיס של אסי protein base coat מעליו את הלק מהממם של פלאמור בגוון N009 ועליו הנחתי את הלק גליטרים של wow מס 368 שמורכב מגליטרים לבנים וסגולים.




מקווה שאהבתם. אשמח לקבלת הערות והארות. נשיקות, דבי.

2 תגובות:

  1. באמת אין על לקים :) לא משנה כמה יש לי, תמיד אני מרגישה שזה לא מספיק.... ויש כל כך הרבה גוונים וגימורים...
    אני ממש רוצה לדעת לעשות לעצמי פרנצ' :( כל פעם כשאני מנסה זה יוצא עקום וזה מעצבן אותי

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מזדהה.
      אני יכולה להמליץ לך לשים מעל לק חלבי לא שקוף לגמרי שיעדן את הפס הלבן ולא יראו מעברים ברורים. מקווה שיעזור:):)

      מחק