יום שבת, 12 באפריל 2014

עושים סדר




אז ברוח פסח המתקרב ובא החלטתי שגם ללקים ולאיפור היומיומי שלי מגיע קצת סדר:)






אני השתמשתי בכוסות משרדיות הכי פשוטות שאפשר למצוא בכל חנויות הכלי כתיבה ועולות שקלים בודדים.
בשביל לייצב את המברשות השתמשתי בשעועית אבל אפשר בכל קטניה יבשה או הכי יפה לטעמי- יש בכל החניות של השני שקלים והסגנון הזה ניתן להשיג קריסטלים קטנים/ גולות ובעזרתן גם כן אפשר לייצב את המברשות.




הרבה יותר קל וכיף שהכל מסודר ואני רואה בדיוק איזה שפתון בא לי היום והמברשת בולטת וחוזרת לאותו המקום :)



ואם כבר לקים אז נוספו עוד שניים שאנצל את ההזדמנות להגיד שאני ממממממש מופתעת!
רכשתי שניים של לייף מסדרה החדשה "diamonds dust"- כן, קצת ניסחפו "יהלומים", לי זה לא הזכיר.. בסה"כ נצנצים פשוטים אבל משהו בגימור המאט עם אפקט הסוכר הזה ממש אהבתי!!! אבל הההה-פתעה היא שהם עמידים בטירוף!!! ממש לא התכוונתי לכתוב עליהם אבל בתמונה למטה זה היום החמישי עם הלק הזה והוא שורד בצורה מפתיעה לגמרי! ממש אהבתי.
הצבעים שאני רכשתי הן 302, ו303 שעלי כרגע.




חג שמח ומסודר!!!! נשיקות


2 תגובות: