יום שלישי, 15 באפריל 2014

ביקור ראשון בסקארה

אחרי ביקור קצרצר ודיי סקפטי בסניף החדש בחוצות המפרץ, חטפתי מס מוצרים מהחברה החדשה "סקארה" והייתי חייבת לבדוק את המוצרי איפור ולהבין על מה המהומה???? האם מדובר על עוד סגנון וואו/ ביוטיקאר?!??! או שמא לא??......


מלמעלה: צללית, סומק, שפתון.

נתחיל מהשפתון:
מדובר בשפתון עמיד "למראה שפתיים חושניות למשך זמן" צבע ניודי-חום-אפרסקי. דיי ניטרלי. צבע שפתיים יפייפה ליום יום.
מספר 09 מחיר: 8.90 ש"ח
גימור- משי.
עמידות- עמיד ולא מייבש. בהחלט מחזיק מספיק זמן על השפתיים.
אריזה- בפועל גודל השפתון הוא פחות מחצי מהאריזה.. וגם בחלק התחתון של השפתון החיבור סדוק.. קצת מאכזב.
ריח- כימי משהו, לא התחברתי.
לסיכום- מראה אחיד ויפה. תמורה שווה למחיר! 
סה"כ: 8.5/10

הגודל.. והחיבור..


סומק:
סומק "להדגשת עצמות הלחיים" הצבע בהיר יותר מהתמונה מעין חום בהיר אפרסקי. מאוד יפה לבהירות.
מספר 06 מחיר: 8.90 ש"ח.
מרקם- מאוד נעים. קל לטשטוש וצבע אחיד ויפה.
גימור- מאט (מהממם!!)
עמיד- סבבה פלוס.
אריזה- לא משהו..
לסיכום- אהבתי! 
סה"כ: 9/10
צבעים יפייפים


צללית:
"צללית משי במרקם קטיפתי" ברוח הקנייה גם את הצללית בחרתי בגוון אפרסקי.
מספר 228 מחיר 5.90 ש"ח.
מרקם- נעים.. "משי"..
גימור- סטאן מבריק
עמיד- לא.
אריזה- ממש לא. (ממש קשה לפתוח).
לסיכום- לא. 
סה"כ: 2/10
אריזות מבאסות




לסיכום-
לא אהבתי: את האריזות, משגע אותי הזלזול. אומנם מדובר במוצרים זולים אבל זה לא באמת צריך להראות זול... באמת- לפחות להדביק מדבקה בצורה ישרה ולדאוג לתקינות שפתון.. אפשר.
מדובר במוצרי זולים ולדעתי האישית לא מתאימים לאיפור מקצועי אבל בהחלט מתאימים לאיפור אישי 
אהבתי: מבחר מאודדדדדד גדול. יש עוד המון מוצרים ששוים את המספר שקלים בשביל לנסות אותם.
את השפתון מאוד אהבתי אומנם זו הסדרה "העמידה" אבל אני אבדוק גם את הסדרות האחרות והזולות יותר.
הסמקים מושלמים, ניתנים לטישטוש ולא נישארים כתמיים. צבעים מאוד יפים. ויש גם מאטים וגם מבריקים.

בסופו של דבר... אכן מוצרים ברמה של ביוטיקאר וואו.. אבל תאכלס.. למה כבר ציפינו??? תמורת מספר שקלים זו תמורה טובה מאוד. 
נישארתי סקרנית לגבי מוצרים אחרים כמו הברונזר, שלל המסקרות ואפילו את הלקים ניראה לי שווה לנסות ;)

מה אתם חשבתם על המוצרים שלהם?? מה פיספתי?- עדכנו אותי
חג שמח, נשיקות.

6 תגובות:

  1. אני כבר מחכה שיפתח סניף ליד הבית שלי אני ממש רוצה לנסות את המוצרים.עשית לי חשק לסומק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת הכי אהבתי אותו הוא שרד כל היום וממש יפה. מעניין איך המבריקים.. אני ניסתי רק את המאט

      מחק
  2. יצא לי לנסות שם כמה דברים בדיוק את אותה בצללית. ..והתחילו לנשור לי ריסים :/
    וגם ניסיתי את הלקים שלהם שהחזיקו רק ליום אחד :(

    השבמחק
    תשובות
    1. לנשור ריסים???! אוייי.
      כנראה אוותר על הלקים, תודה. ניראה לי יש ויש צריך אבל להיזהר קצת הלחצת אותי:/

      מחק
  3. מה עם המייקאפים?
    נפתח סניף אצלנו והייתי רוצה לדעת אם שווה לבדוק אותם..

    השבמחק
  4. צבעי הלקים מהממים . אבל הלק עצמו מאכזב מסריח כמו דבק מגע ואקריל :< בביוטיקר המוצרים יותר איכותיים לטעמי

    השבמחק